S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
banner

přidejte se k nám na FB a získejte další výhody a slevové kupony

chci dostávat na esvůj email slevové kupony a novinky

Heureka - ověřeno zákazníky

Heureka - ověřeno zákazníky

 


NABÍDKY PRO VÁS » SPONZORING A PODPORA
Sponzoring a podpora vašich projektů

Sponzoring je nástroj komunikace na podporu určité události, akce, produktu nebo služby.

Sponzoring je spolupráce výhodná pro obě strany a může být ideální doplněk klasické reklamní kampaně. Ať už jde o sponzorování vrcholového sportu, malého sportovního oddílu, či kulturní akce, platí vždycky  jedno základní pravidlo: firma poskytne plnění (věcné nebo finanční) a pořadatel jej v rámci této sponzorské spolupráce adekvátně zviditelní.

Takové základní pravidlo sponzoringu přitom lze naplnit mnoha různými způsoby a přitom tak, aby vše bylo v souladu s platnými zákony. V podstatě jde o umístění loga či sponzorského vzkazu tak, aby jej měl možnost zaregistrovat co největší počet lidí, a to nejen osobně (tady je počet respondentů omezený jen na účastníky sponzorované akce), ale také prostřednictvím médií.

 

Základní postup pro sponzoring:

- zaslat žádost o spolupráci a zaslat ji na kontaktní email v dostatečném předstihu. Ve formě přihlášky zástupce neziskové organizace prezentuje následující body:

* iniciály žadatele o sponzorskou spolupráci

* kdo zastupuje žadatele a jakou má pozici

* pro jaký účel je žádán sponzorský příspěvek

* datum konání akce

* výše požadovaného plnění

* co nabízí žadatel sponzorovi jako adekvátní protiplnění - zviditelnění (seznam míst nabízených pro reklamu, případně datumy promo akcí, mediální zviditelnění atd.). Fyzické formě dáváme výhradní přednost před elektronickým, propagace na webu žadatele je samozřejmostí a sponzoring s výlučně webovým prezentováním sponzora nemá pro nás smysl, máme jistý marketingový záměr, dle kterého se vybírají projekty do kterých se zapojíme...

Součástí seznamu jednotlivých propagačních akcí musí být také předběžný odhad toho, kolik lidí nabízená reklama zasáhne a dle jakých kritérií byl tento odhad zpracován nebo vypočítán.

 

- Naše firma sponzoruje kulturní aktivity, umělce, výstavy, koncerty a sport. Nezabýváme se podporou politických stran a akcí směřujících proti národnostním menšinám.

Sponzorovat se dá v podstatě cokoli, časté je sponzorování různých kulturních akcí a programů, výstav nebo sportu. Obrovský příliv peněz do různých sportovních odvětví v několika uplynulých letech nezpůsobila ani tak klasická reklama jako právě sponzoring - tedy možnost zviditelnit firmu či výrobek, a to za velmi atraktivních podmínek. Základní forma propagace - potištěné sportovní dresy a potřeby, mantinely a zdi sportovních hal, světelné tabule, upomínkové předměty jsou první možností, druhou je pak tzv. mediální sponzoring (forma sponzorských vzkazů), který v posledních letech nabývá na atraktivitě.

- Přednostně sponzorujeme naše zákazníky, což znamená že jestliže je více podobných žádostí na jeden termín, upřednostňujeme žádosti podané našimi klienty.

- Každý rok máme přesně vyhrazené finanční prostředky na sponzorské aktivity a každou žádost posuzujeme individuálně. Žádostí je ale za rok více než 400, proto je potřeba žádost zaslat s předstihem, aby mohla být sponzorovaná akce zařazena do firemních marketingových plánů a mohly být ideálně využity propagační materiály na tyto akce (plachty, bannery atd.)

Minimální předstih je alespoň 6 měsíců. Při nedodržení této doby je možné, že vaše akce začne dříve, než se dostane na pořad jednání. Upozorňujeme, že spousta subjektů vyjednává sponzoring třeba i rok dopředu, což je samozřejmě velmi zvýhodňuje oproti žádostem podávaných tento rok. Není proto vhodně nechávat vše na poslední chvíli.